poniedziałek, 14 stycznia 2019

Losowanie Patronów na rok 2019



Na stronie Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia, jak co roku ruszyło losowanie Patronów. Po wypełnieniu formularza na stronie i wybraniu liczby od 1 do 200 przydzielony nam zostanie święty, który będzie opiekował się nami w tym roku. Wraz z Patronem otrzymamy roczną intencję do modlitwy, którą możemy podejmować na różne sposoby, nawet krótkim aktem strzelistym, oraz przesłanie, które najczęściej pochodzi z „Dzienniczka” św. Siostry Faustyny. W ubiegłym roku akcja cieszyła się ogromnym powodzeniem, a swoich Patronów wylosowało ok. 250 000 osób.



Tak o losowaniu Patronów pisała św. Faustyna w "Dzienniczku: 
W czasie medytacji obudziło mi się jedno z takich tajnych pragnień: żeby Jezus Eucharystyczny był mi szczególnym patronem i na ten rok – jak dawniej. Jednak tając się przed swym Umiłowanym z tym pragnieniem, mówiłam z Nim o wszystkim z wyjątkiem tego, że Go chcę mieć za patrona. Kiedy przyszłyśmy do refektarza na śniadanie, po przeżegnaniu zaczęło się ciągnienie patronów. Kiedy się zbliżyłam do obrazeczków, na których są napisani patroni, wzięłam bez namysłu, jednak nie czytając zaraz, chciałam się przez parę minut umartwić. – Wtem słyszę głos w duszy: „Jestem twoim patronem, czytaj”. W tej chwili spojrzałam na napis i przeczytałam: „Patron na rok 1935 – Najświętsza Eucharystia”. Serce mi zadrgało z radości (Dz. 360).

Losowanie odbywa się na stronie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz