środa, 24 kwietnia 2019

Modlitwa do św. Gerarda o dobrą spowiedź



Święty Gerardzie, zanim przystąpię do tego sakramentu Bożego miłosierdzia, zwracam się do Ciebie, patronie dobrej spowiedzi, o pomoc i wstawiennictwo.

Ty dodawałeś odwagi przeżywającym lęk i wstyd przed tym sakramentem; wlewałeś w serca skruchę i wolę postanowienia poprawy. Wspomóż mnie dzisiaj, abym mógł poznać wszystkie moje grzechy i wyznać je szczerze w tym sakramencie. Uproś mi łaskę skruchy i mocnego postanowienia, abym do nich więcej nie wracał.

Bądź dla mnie aniołem zesłanym od Boga, bym nie tylko wyznał wszystkie moje grzechy i szczerze za nie żałował, ale również szedł dalej nową drogą życia prawdziwie chrześcijańskiego. Amen.


Św. Gerard Majella był włoskim redemptorystą. Żył zaledwie 29 lat. Miał dar czytania w ludzkich sumieniach, dzięki czemu nawrócił wiele osób zwłaszcza w sakramencie spowiedzi. W jego celi na ścianie widniał napis "Tutaj spełnia się wolę Bożą, tak jak chce Bóg i jak długo będzie chciał", co jest swoistym testamentem i radą co powinno być dla nas najważniejsze w życiu.

Zapraszamy do polubienia strony facebookowej bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz